Tuotevaihto koskee samaa tuotetta, joka on esimerkiksi eri kokoa (väärä kokovalinta ostettaessa). Uusi tuote taas on uusi kauppa, jolloin tilaat kaupasta uuden tuotteen ja edellinen tuote hyvitetään sinulle asiakaspalautus ehtojen mukaisesti (kohta asiakaspalautus sivun alaosassa).

Ennen tuotevaihtoa, huomioi: kokeile tilaamiasi tuotteita ehdottomasti sisällä, kuten tekisit myymälässäkin. Näin tuotteet pysyvät puhtaina ja palautus on mutkaton. Jos tuotetta on käytetty, se ei ole enää myyntikuntoinen. Kun päätät palauttaa tuotteen, niin sen omistajuus siirtyy takaisin meille ja tuote menee uudestaan myyntiin eli odotamme tuotteen olevan hyvässä kunnossa.

Älä irrota mahdollisia tuotelappuja ennen kuin olet varma, että pidät tuotteen. Jos tuotetarkastuksessa huomaamme, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, pidätämme tuotekorvausta vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

Tuotevaihto: lähetä tuote meille takaisin ja liitä mukaan täytettynä asiakaspalautelomake, joka on tilauksessa mukana tai jos maksoit Bambora Payformilla, niin maksunvahvistuksen mukana on sähköpostissasi linkki, jolla voit hakea palautusta sähköisesti (katso sivun alaosasta kohta "Peruutusehdot").

Uuden tuotteen postituksen pääset maksamaan kun menet kauppaan hatka.fi ja kirjoitat hakukenttään sanan ”tuotevaihto”. Anna kassalla tietosi, valitse postitustapa ja siirry maksamaan: tilaukseen ei siis lisätä tuotetta vain uusi postitus. Tämän uuden postituksen postimaksu tarkistetaan ennen uutta lähetystä. Maksulla tulee näkyä saman henkilön tiedot kuin tilatessakin.

Asiakaspalautus on siis maksuton, mutta uusi toimitus maksetaan valitsemallesi toimitustaholle.

Asiakaspalautuslomake (tulostettava)