Asiakaspalautus

Sopimusehtojen mukainen palautusoikeus alkaa laskien siitä, kun tavara on sinulla. Palautus ja vaihto-oikeus ei koske asiakkaalle personoituja tuotteita (brodeeraukset ym.). Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, sujuvuuden edistämiseksi on hyvä ensin ottaa yhteyttä verkkokauppaan. Suomessa asiakaspalautus normaalihintaisilla ostoksilla on tuotevaihto tilanteissa maksuton ja tapahtuu palautusnumerolla, joka on toimituksen mukana tulleessa asiakaspalautuslomakkeessa. Muissa tapauksissa palautus kustantaa Postin veloituksen mukaisesti 10,50€ ja vähennetään hyvitettävästä summasta. Lomakkeen voit tulostaa myös tästä

Ennen asiakaspalautusta tai vaihtoa, huomioi että tuotteet eivät saa olla olleet käytössä: sovita tilaamiasi tuotteita ehdottomasti sisällä, poissa mahdollisten lemmikkien karvojen luota. Älä ota käyttöön tai irrota mahdollisia tuotelappuja ennen kuin olet varma, että pidät tuotteen. Jos tuotetarkastuksessa huomaamme puutteita pidätämme tuotekorvausta vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

Palautuksessa voit käyttää samaa pakettia jossa tuotteet sinulle tulivat, pääasia on että tuote pysyy ehjänä ja puhtaana kuljetuksen ajan. Liitä mukaan täytettynä asikaspalautuslomake, joka tuli toimituksen mukana.

Kaikki palautukset Suomessa tehdään ja viedään postiin. Ulkomaan palautuksissa asiakas kustantaa valitsemansa tavan asiakaspalautukselle, ovelle toimitettuna. Asiakas on vastuussa tuotteista kunnes palautus saapuu meille.

Maksun palautus tapahtuu samaa maksukanavaa käyttäen kuin itse maksukin. Ilmaisen toimituksen saaneilta pidätetään maksupalautuksesta postikulu, jos edellytys ilmaiselle toimitukselle ei asiakaspalautuksen jälkeen täyty. 

Tuotevaihto

Kun olet palauttamassa tuotetta ja haluat tilalle korvaavan, erikokoisen tai -värisen tuotteen, kyseessä on tuotevaihto. Korvaavan tuotteen postituksen pääset maksamaan, kun menet verkkokauppaan ja kirjoitat hakukenttään sanan ”tuotevaihto”. Teet verkkokaupasta tilauksen jossa ei siis lisätä korvaavaa tuotetta vaan tuo "tuotevaihto". Jos ostoksesi on tehty alennetulla hinnalla sinun pitää lisäksi sanahaulla hakea ja lisätä ostoskoriin tuote "asiakaspalautus" maksaaksesi palautuksen ja uuden postituksen. Edellämainittu tulee olla tehtynä, sekä palauttamasi tuote saapunut ja tarkastettu ennen uutta lähetystä.