Asiakaspalautus

Palautus- ja vaihtoaika on 14 päivää laskien siitä, kun tavara on sinulla. Palautus ja vaihto-oikeus ei koske asiakkaalle personoituja tuotteita (brodeeraukset ym.). Asiakaspalautus normaalihintaisilla tuotteilla on Suomessa maksuton ja tapahtuu palautusnumerolla, joka on toimituksen mukana tulleessa asiakaspalautuslomakkeessa. Lomakkeen voit tulostaa myös tästä

Ennen asiakaspalautusta tai vaihtoa, huomioi: kokeile tilaamiasi tuotteita ehdottomasti sisällä, kuten tekisit myymälässäkin. Älä ota käyttöön tai irrota mahdollisia tuotelappuja ennen kuin olet varma, että pidät tuotteen. Jos tuotetarkastuksessa huomaamme, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, pidätämme tuotekorvausta vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

Voit käyttää palautuksessa samaa pakettia, jossa tuote tuli sinulle. Vaihtoehtoisesti esimerkiksi muovipussitkin käyvät. Pääasia on että tuote pysyy ehjänä ja puhtaana toimituksessa. Liitä mukaan täytettynä asikaspalautuslomake, joka tuli toimituksen mukana.

Kaikki palautukset Suomessa tehdään ja viedään postiin, kirjoitat paketin päälle termin "Asiakaspalautus" ja palautusnumeron. Ulkomaan palautuksissa asiakas kustantaa valitsemansa asiakaspalautustavan.

Jos asiakas saa ilmaisen toimituksen oston ollessa yli 150€, niin pidätämme palautuksen yhteydessä postikulun, jos ostoksen yhteissumma laskee alle 150€. Alle 150€ ostoksissa ostoksien postikuluja ei palauteta, tuotteen hinta palautetaan. Alennushintaisten tuotteiden palautuskulut pidätetään maksun palautuksesta.

Maksun palautus tapahtuu lähtökohtaisesti samaa maksukanavaa käyttäen kuin itse maksukin. 

Tuotevaihto koskee samaa tuotetta, joka on esimerkiksi eri kokoa (väärä kokovalinta ostettaessa). Vaihtaminen kokonaan toiseen tuotteeseen taas on uusi kauppa, jolloin tilaat ja maksat verkkokaupasta uuden tuotteen ja palauttamasi tuote hyvitetään sinulle asiakaspalautus ehtojen mukaisesti.

Tuotevaihto tapauksessa, korvaavan tuotteen postituksen pääset maksamaan, kun menet verkkokauppaan ja kirjoitat hakukenttään sanan ”tuotevaihto”. Anna kassalla tietosi, valitse postitustapa ja siirry maksamaan postikulut: tilaukseen ei siis lisätä korvaavaa tuotetta vaan ainoastaan tuo "tuotevaihto". Tämä tuotevaihdon tilaus tulee olla tehtynä, sekä palauttamasti tuote saapunut ja tarkastettu ennen uutta lähetystä.