Asiakaspalautus

Sopimusehtojen mukainen palautusoikeus alkaa laskien siitä, kun tavara on sinulla. Palautus ja vaihto-oikeus ei koske alusvaatteita, asiakkaalle personoituja (kuten brodeerattuja) tai verkkokaupan valikoiman ulkopuolisia tuotteita. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, sujuvuuden edistämiseksi on hyvä ensin ottaa yhteyttä verkkokauppaan. Suomessa asiakaspalautus normaalihintaisilla ostoksilla on tuotevaihto tilanteissa maksuton ja tapahtuu palautusnumerolla, joka on toimituksen mukana tulleessa asiakaspalautuslomakkeessa. Muissa tapauksissa palautus kustantaa Postin veloituksen mukaisesti 11,30€ ja vähennetään hyvitettävästä summasta. Lomakkeen voit tulostaa myös tästä

Ennen asiakaspalautusta tai vaihtoa, huomioi että tuotteet eivät saa olla olleet käytössä. Avaa myyntipakkaus siististi ja katso kuinka tuote on myyntipakkaukseen asetettu. Sovita tuotteita ehdottomasti sisällä, poissa mahdollisten lemmikkien karvojen luota.  Älä irroita mahdollisia tuotelappuja ennen kuin olet varma, että pidät tuotteen. Kun tuotetarkastuksessa huomaamme puutteita pidätämme korvausta myyntikunnon alentumisesta vähintään 25 % tuotteen hinnasta.

Palautuksessa voit käyttää samaa pakettia jossa tuotteet sinulle tulivat, pääasia on että tuote/myyntipakkaus pysyy ehjänä ja puhtaana kuljetuksen ajan. Liitä mukaan täytettynä asiakaspalautuslomake, joka tuli toimituksen mukana.

Kaikki palautukset Suomessa tehdään ja viedään postiin. Ulkomaan palautuksissa asiakas kustantaa valitsemansa tavan asiakaspalautukselle, ovelle toimitettuna. Asiakas on vastuussa tuotteista kunnes palautus saapuu meille. Maksun palautus tehdään kun tuotteet ovat palautuneet ja myyntikunto on tarkistettu. Maksun palautus tapahtuu samaa maksukanavaa käyttäen kuin itse maksukin.

Ilmaisen toimituksen saaneilta pidätetään maksupalautuksesta postikulu, jos edellytys ilmaiselle toimitukselle ei asiakaspalautuksen jälkeen täyty. 

Tuotevaihto

Kun olet palauttamassa tuotetta ja haluat korvaavan saman hintaisen tuotteen erin värisenä tai -kokoisena, kyseessä on tuotevaihto. Korvaavan tuotteen postituksen pääset maksamaan, kun menet verkkokauppaan ja kirjoitat hakukenttään sanan ”tuotevaihto”. Teet verkkokaupasta tilauksen jossa ei siis lisätä korvaavaa tuotetta vaan tuo "tuotevaihto". Jos ostoksesi on tehty alennetulla hinnalla sinun pitää lisäksi sanahaulla hakea ja lisätä ostoskoriin tuote "asiakaspalautus" maksaaksesi palautuksen ja uuden postituksen. Edellämainittu tulee olla tehtynä, sekä palauttamasi tuote saapunut ja tarkastettu ennen uutta lähetystä.