1. Paperinen asiakaspalautuslomake
  2. Sähköinen asiakaspalautus
  3. Asiakaspalautuksen toimitus asiakkaan toimesta

Paperinen asiakaspalautuslomake

Palautusaika on 14 päivää laskien siitä, kun tavara on sinulla. Asiakaspalautus on maksuton ja tapahtuu palautusnumerolla, joka on asiakaspalautuslomakkeessa. Lomakkeen löydät tilauksestasi. Jos lomake puuttuu, niin löydät sen tästä. Lomake on tulostettava eli tulosta se ensin ja täytä sen jälkeen.

Asiakaspalautusta varten tarvitset asiakaspalautusnumeromme, jotta palautus on maksuton sinulle. Voit käyttä palautuksessa samaa pakettia, jossa tuote tuli sinulle. Vaihtoehtoisesti esimerkiksi muovipussitkin käyvät. Pääasia on että tuote pysyy ehjänä ja puhtaana toimituksessa.

Sähköinen asiakaspalautus

Tämän voit tehdä vain jos maksoit Bambora Payformilla (ei paypal tms.). Maksuvahvistamisen yhteydessä olet saanut sähköpostivietissä linkin, jolla voit hakea tilauksellesi hyvitystä kun perut kaupan. Klikatessasi linkkiä siirryt hyvityslomakenäkymään.

  1. Hyvityslomakenakyma

Näkymässä määrittelet pyydätkö hyvitystä koko summan vai tuotteiden mukaan. Huomioi, että ennen hyvitystä tarkistamme tuotteen kunnon eli hyvitys tapahtuu kun olemme saaneet tuotteemme takaisin. Kun palautat tuotteen, niin sen omistajuus siirtyy takaisin meille ja odotamme tuotteen olevan jälleenmyyntikelpoinen.

  1. Hyvitysyynto


Kun asiakas on valinnut hyvityksen tuotteet tai summan, syötetään hyvitysmaksun saajan nimi ja tilinumero IBAN-muodossa. Voit halutessasi täyttää lisätietokenttään tietoja hyvityksestä, tilauksesta tai palautuksen syystä.

  1. Hyvitys summan mukaan

  1.  Viestikenttä hyvityspyynnössä

Kun hyvityspyyntö on tehty ja lähetetty, niin pyyntö näkyy meillä. Se odottaa kauppiaan toimia, jotka siis suoritetaan kun hyvitettävät tuotteet ovat saapuneet meille ja kun niiden kunto on tarkistettu.

Asiakaspalautuksen toimitus asiakkaan toimesta

Palautusoikeus ei koske personoituja tuotteita. Eli jos olet ostanut tuotteen brodeerattuna, ei tätä tuotetta voi palauttaa tai vaihtaa toiseen, kun brodeeraustyö on ehditty aloittaa tai kun brodeerattu tuote on toimitettu. Tällaisia tuotteita emme voi myydä uudestaan.

Mikäli tuotteet eivät ole alkuperäisessä kunnossa, pidätämme korvauksena vähintään 25% tuotteen myyntihinnasta.

Kaikki palautukset tehdään ja viedään postiin. Posti tuo paketit meille perille asti, mikä on nopein käytäntö. Huomioithan, että postimaksua ei palauteta, se on maksettu postille puolestasi kun olet tilauksesi tehnyt.

Viedessäsi palautuksen postiin kirjoitat paketin päälle termin "Asiakaspalautus" ja palautusnumeron. Posti tulostaa näillä tiedoilla postitustarran, jolla paketti tulee meille. Huomaa, että emme pysty seuraamaan näitä paketteja sillä postin palvelussa ei ole mahdollisuutta palautuvan paketin seurantaan.

Palautuva paketti tulee meille usein hitaampaa, keskimääräisesti palautuminen kestää 2-3 vuorokautta riippuen ajankohdasta ja ruuuhkasta postissa.