Toimitusehdot

Hatka Oy 2692726-9 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita kuluttajille, yrityksille sekä yhteisöille Suomeen, Ruotsiin ja Baltian maihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info[at]hatka.fi

Puhelin: 040 545 9123

Postiosoite: C/O Sandgren Kivikkotie 27 D 2, 01390 Vantaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Pivo, Siirto, OP Lasku ja Alisa Pankki.

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilattavia, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Kun toimitus lähetetään meiltä saat sähköpostiisi tiedon ja seurantakoodin. Riippuen kunkin hetken saatavuudesta valmistajilta, voit tiedustella etukäteen tai olemme erikseen yhteydessä jos tilaustuotteen aikataulu muuttuu, tuotannollisista syistä. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Tilauksen ollessa yli 200€ tarjoamme ilmaisen toimituksen postin tai matkahuollon toimipisteeseen. Asiakaspalautuksen tai peruutuksen jälkeen, tilauksen jäädessä alle tuon ilmaisen toimituksen rajan pidätämme maksupalautuksesta postikulut.

Toimitamme tuotteet yhdellä lähetyksellä. Jos haluat tilaamistasi varastotuotteet heti omana lähetyksenä ja tilaustuotteet myöhemmin, saat maksettua toisen lähetyksen postikulut tekemällä toisen tilauksen johon valitset ostoskoriisi vain tuotteen "tuotevaihto". Tilauksien lisätietokenttään saat kirjattua maininnan että, haluat varastotuotteet heti omana toimituksena. Jos verkkokaupan tilaus on yli 200€, niin maksat vain toisesta toimituksesta postikulut.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Kuluttaja asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. 

Tarjoamme Suomessa maksuttoman palautuksen normaalihintaisille ostoksille tuotevaihto tilanteissa. Muissa tilanteissa postin veloittama 11,90€ palautuksen postikulu jää palauttajan maksettavaksi.

Asiakaspalautuksesta ja tuotevaihdosta tarkemmin, verkkokaupan sivun alaosasta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen etenemistä, tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Huomioithan, että etämyynnissä ostetun tavaran noutamatta jättäminen ei ole pätevä kuluttajansuojalain mukainen peruutus eikä tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §). Tällaisessa tapauksessa sopimus raukeaa ja suoritukset palautetaan. Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme 30,00 euron maksun (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §). Nämä vähennetään asiakkaalle palautettavista rahoista ja tarvittaessa laskutetaan erillisellä asiakkaalle lähetettävällä laskulla.

Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.